piątek, 22 lipca 2011

Indie w obiektywie

Indie są idealnym krajem dla fotografa. Setki tematów, tysiące kolorów... i ludzie. Ludzie z niesamowitymi oczami, w których odbija się cały ich świat. Uwielbiam fotografować ludzi.

Przez całe dwa miesiące z aparatem rozstałam się tylko dwa razy, gdy przewidywałam, że impreza, na którą właśnie się wybierałam będzie na tyle dzika, że sprzęty elektorniczne mogą ucierpieć... ;)

Z moich tysięcy zdjęć wybrałam 600 z hakiem :) Na razie jest to album ogólny, tzn. wrzuciłam tam wszystko. Niedługo, jak dostanę natchnienia możliwe, że stworzę albumy tematyczne. Pierwszy z nich będzie właśnie dotyczył ludzi.

Zdjęcia możecie podziwiać na mojej picasie: BEST OF INDIA

Moje podróżnicze robaki na widok zdjęć, mimo że sama je zrobiłam i widziałam po kilkanaście razy, zaczynają niebezpiecznie się kręcić! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz